lördag 9 mars 2013

Förvaring av

ink blending foam. Jag behövde få lite ordning bland alla foamen till ink blending tool handtaget. Man blandade ofta ihop vilken färg som var vilken. Jag laminerade lagom stora svarta papper och sedan mätte jag ut var de små tillklippta bitarna av kardborreband (samma del som sitter på handtaget) skulle sitta och som jag sedan helt enkelt bara häftade dit. Jag gjorde några fler än vad jag behövde ha för det kan hända att man köper till någon färg som man tycker att man behöver.



När jag hade satt dit alla foamen i ganska bra färgordning skrev jag namnen på distresserna med en vit posca penna, en bra penna som funkar att skriva på blanka och mörka ytor.



3 kommentarer:

  1. Så himla smart! :)
    Anna

    SvaraRadera
  2. Den bästa förvaringen jag sett hittills. :-) Hur förvarar du arken?
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Jag har de bara liggande jämte dynorna än så länge.Ska fundera ut något smart.

    SvaraRadera