lördag 23 juli 2011

Förvaring

Såg för ett tag sedan ett tips på förvaring av alla diesen. De hade gjort en större variant som var så där, men jag fick tipset att man kan använda övningskörnings skyltar av magnet i alla fall. Så det blev till att ta fram Bindit all maskinen igen. Jag skar till kartong bitar 14x17cm. Fram och baksida klädde jag med mönstrat papper sedan gjorde jag hål med maskinen och satte fast spiralen. Övningskörningsskyltarna delade jag på 3 och satte en bit på varje sida med dubbelhäftande tejp. Framsidan dekorerade jag bara lite matchande, vill inte ha för mycket dekorationer på pärmen för den ska ju kunna användas en hel del å tas med på träffar å så.
Jag blev nöjd med den så nu ska det bara göras minst två till till resten av alla dies.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar