söndag 15 maj 2011

Konfirmation är över...

så nu är dottern konfirmerad. Nattvarden är tagen, paketen är öppnade, maten och tårtan är uppäten och gästerna har gått hem. Jag hade slagit in Pandora armbandet som vi köpte till henne i en " bok". Boken är av papp som jag först målade med en antikvit hobbyfärg och sedan lackade jag med krackeleringslack och sedan målade jag en gång till med vit hobbyfärg över och då började det att krackelera så boken fick ett gammalt utseende.När den torkat var det bara att dekorera den. Ett kort som minne fick det självklart också bli från oss.


Bandet jag satte runt är för att knyta så att boken går att stänga utan att innehållet ramlar ut.

Armbandets berlocker symboliserar minnen, inte minst från Konfirmationen. Det bästa med detta armband är att man kan komplettera det med många olika berlocker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar