torsdag 27 januari 2011

Födelsedag

Det brukar vara jag som gör alla födelsedagskort till kolleger på jobbet som fyller jämna år. Så nu när det var min tur att firas idag så var problemet vem???? ska göra kortet då? Hon som har hand om "presentkassan" på jobbet kom till mig och sa: Du kan väl göra ett kort till dig själv, så kan jag likaväl betala dig som någon affär. Sagt och gjort, jag gjorde ett kort till mig själv och det har blivit många roliga skratt ihop med kolleger. Och det blir ju ett minne ändå som jag aldrig glömmer.

5 kommentarer:

  1. Mycket bra lösning :)
    Och fint kort!
    Nu undrar jag bara: vem ska baka tårtan? Farbror Larsson? :D

    SvaraRadera
  2. Den får jag baka själv om jag ska ha någon.

    SvaraRadera
  3. Grattis!!!!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Tack för den goda tårtan! Hoppas att det blev en trevlig middag!

    Jag blev inspirerad (och Stefan avundsjuk) så idag när jag var hemma med sjuka barn bakade jag en egen till honom! Visst är man snäll ibland :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi, kul att du fick göra ditt egna kort! Och jättefint blev det. Stort grattis!!

    Kram Carina

    SvaraRadera